3 tips til hvordan markedsføre en bedrift

Du bør vite hvor du skal

DEFINER DINE MÅL OG MÅLGRUPPER

Finn ut hva du vil – og hva målet ditt er, og lage en plan på hvordan du skal komme dit. 

Hvilke – og hvor mange kunder har du tenkt å nå? Hvilke muligheter har du i markedet?

øv på gjennomføringsevnen

Aktivitetsplan tilpasset deg og dine muligheter

Har du laget en plan? Det er de små stegene hver dag på veien til målet ditt som er viktig. Lag en plan med mål som er realistiske og målbare.

bygg tillit og troverdighet

BLI SYNLIG PÅ NETT MED EN PROFESJONELL HJEMMESIDE

Vet du at 7 av 10 potensielle kunder ser etter informasjon om deg før de kontakter deg? Og 66% av all norsk trafikk på internett kommer fra Google? Gi et profesjonelt førsteinntrykk på hjemmesiden din, og vær relevant og tydelig. Selve grunnmuren til all annen markedsføring er hjemmesiden. Du må også være synlig i sosiale medier og gjerne annonsere for å få mest mulig oppmerksomhet. 

Ønsker du hjelp til å finne ut hvordan du skal markedsføre din bedrift?

Ta kontakt for en uforpliktende samtale!

Referanser

Anne tok tak i vår markedsføring og satte det i system. Hun følger opp planer og ideer på en ryddig og god måte. Hun har også kommet med gode ideer, i tillegg til råd og veiledning i forhold til tradisjonell markedsføring.

Med Anne på lag kan vi bruke tiden vår på egen butikk og det vi kan best.

Frank Martinsen

Daglig leder, Bilservice Gruppen

Jeg ønsket meg noen som kunne hjelpe meg i jungelen av markedsføring.

Heldigvis fant jeg Anne! Hun er helt rå. Kunnskapsrik og utrolig flink til å lære bort.  Hun ser hva som er viktig å ha i fokus, og hjelper meg med å holde trykket oppe. Takk og pris for at jeg møtte deg Anne!

Anne-Kjersti Nymo

Daglig leder, Awareness

Vi skulle starte opp en bobil- og caravanavdeling og i den anledning trengte vi å få markedsført dette. Vi så også at vi trengte en total fornyelse av vår markedsføring. Anne hadde klare meninger om hvordan vi burde markedsføre oss i digitale kanaler, og hun er tydelig dyktig på digital markedsføring. Vi har merket stor forskjell i oppmerksomhet! Vi gir Anne våre beste anbefalinger!

Torstein Døvre

Daglig leder, ValdresBil